T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
BASIN YAYIN VE HAKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Sms ile bilgilendirme (Duyurulması gereken etkinliklerde)
|
Telefon Numarası
|
1 gün
|
2
|
Çağrı Merkezi (Şikâyet, Talep, Öneri ve Bilgilendirme)
|
Vatandaşların; e-mail, telefon veya sosyal medya üzerinden yapmış oldukları başvurular, otomasyon programı üzerinden çağrı merkezi aracılığı ile ilgili müdürlüklere yönlendirilmektedir.
İlgili müdürlüklerin konu ile bilgi dönüşü sonrasında vatandaşa çağrı merkezi tarafından bilgilendirme yapılmaktadır.
|
Gelen şikayetlerin durumuna göre değişkenlik göstermektedir.
En geç 1 ay
|
3
|
Anons Hizmeti
|
Dilekçe ile müracaatın alınması
|
1 Gün
|
4
|
Web sayfası, Mobil Uygulama, E- posta, Sosyal Medya Başvuruları
|
Web sayfası, mobil uygulama, e-posta, sosyal medya kanalıyla gelen yazılı başvurular
|
10- 15 gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27- (117)
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
E-Belediye İşlemlerinde Vatandaşa Telefon ile Destek
|
|
5-10 Dk. / Adet
|
2
|
Web Sitesinden e-Belediye İşlemleri (Kredi Kartı ile Borç Ödeme)
|
Online üyelik - Belediye Sicil Numarası
E-Devlet ile Giriş (T.C. Kimlik Numarası ve e-devlet şifresi) Kimlik Bilgileri ile Giriş (Kimlik Bilgileri ve İletişim Bilgisi) Şifre ile Giriş (Kimlik/Vergi Numarası ve Şifre)
|
5 – 10 Dk.
|
|
|
|
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Bilgi İşlem Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
|
Bilgi İşlem Müdürü
|
|
Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. 191. Sok. No:3 Foça / İzmir
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. 191. Sok. No:3 Foça / İzmir
|
Tel - Faks
|
: 0232 812 11 27 – 0 232 812 24 22
|
Tel - Faks
|
: 0232 812 11 27 – 0 232 812 24 22
|
E-Posta
|
: bilgiislem@foca.bel.tr
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
|
|
|
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Şikayetlerin Değerlendirilmesi
|
1-Dilekçe
2-Mümkünse konu ile ilgili Fotoğraflar,
3- Varsa diğer belgeler.
|
5 - 15 Gün
|
2
|
Bitkisel Atık Yağ Toplama Şikayetleri
|
Belediyemizle Bitkisel Atık Yağ Protokolü yapan Lisanslı firmaların yönlendirilmesi.
|
5 - 10 Gün
|
3
|
Çevresel Görüntünün Değerlendirilmesi hususunda Yapılan şikayetler
|
1-Dilekçe
2- Gürültüye sebep olan cihazın konumu,
3-Gürültü ölçümü gerekiyorsa İzmir Büyükşehir Belediyesi Çevre Kor. Ve Kont. Daire Bşk. ‘lığı Çevre Kor. ve Kont. Şb. Müdürlüğüne müracaat ederek gürültü ölçüm ederek gürültü ölçüm raporu Tanzim ettirmek.
|
15- 30 Gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
|
(Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü)
|
|
Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 72 00 – 0 232 812 24 60
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: cevrekoruma@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
İhale Doküman Satışı
|
1-Şartname bedelinin vezneye yatırıldığına ilişkin belge
2-Firma Kaşesi
3- Vekaletname (Vekil ise)
|
2 dakika
|
2
|
İhale Teklif Dosyası Alımı
|
1-Kapalı Teklif Zarfı
|
15 dakika
|
3
|
Sözleşme imzalanması
|
1-Sözleşme davet mektubunda belirtilen belgeler
|
2 saat
|
4
|
Firma teminat iadeleri
|
1-Vekaletname (Vekil ise)
2- Firma Kaşesi
|
5 dakika
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Destek Hizmetleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
|
Destek Hizmetleri Müdürü
|
|
Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: destekhizmetleri@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
EMLAK İSTİMLAK MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Kamulaştırma
|
Dilekçe, tapu, veraset ilamı, plan örneği, hisseli ise tüm hissedarların imzalı başvurusu
|
Uzlaşma sağlandığı takdirde yaklaşık 1 ay uzlaşma sağlanmadığı takdirde mahkeme sonuçlandıktan sonra 15 gün
|
2
|
Hisse Satışı
|
Dilekçe, tapu sureti, hisseli ise tüm hissedarların imzalı başvurusu ve plan örneği (Mülkiyet sahibinin vefatı halinde veraset ilamı ve mirasçıların imzalı dilekçeleri) Belediye Meclis/Encümen kararı, Belediye hissesi için vatandaşın ödeme yapması
|
50-75 gün,
|
3
|
İşgaller
|
Dilekçeli ya da telefonla başvuru (Mülkiyeti Belediyeye ait olan taşınmazların işgal edilmelerinin önlemek için gerekli tedbirleri almak, gerekli inceleme ve araştırma yaparak işgali yapan vatandaşlara tebligat yapmak, verilen kanuni süre sonunda, işgal kaldırılıp kaldırılmadığını kontrol etmek kaldırılmayanlar hakkında dosyayı hukuk işlerine aktarmak.)
|
İşgalin kaldırılması halinde yaklaşık 20 gün, kaldırılmaması halinde mahkeme sonuçlanınca işgalin kaldırılması sağlanır
|
4
|
Satış ve kiralama için İhaleye verme işlemleri
|
Meclis/Belediye Encümeni kararı Belediyeden alınmış ihale şartnamesinde yazılı olan başvuru evrakları
|
50-75 gün,
|
5
|
Kamu hizmeti için tahsis
|
Mülkiyeti hazineye ait kamu hizmetlerine ayrılmış yerlerin ihtiyaç halinde Belediyeye tahsis işlemlerini yapmak,
|
3 ay
|
6
|
Satış
|
Yol fazlası olup imar planına göre ihdasen bitişik, parsel ile tevhit edilmesi gereken kesimlerin, müstakil olup ancak uygulama imar planı gereği müstakilen tek başına inşaat yapmaya müsait olmayan parselleri (şüyu kaydı bulunan belediye taşınmazlarını) bitişiğindeki taşınmaz mal sahiplerine, 3194 Sayılı İmar Yasası'nın 17.maddesine göre, satılması zorunlu olan parsellerin satış bedellerine ilişkin Değer Tespit Komisyonu Raporunun oluşumu için gerekli işlemleri yapmak, düzenlenen raporu Meclise/Belediye Encümenine sunmak, verilen karar doğrultusunda gerekli işlemleri yapmak,
|
50-75 gün,
|
7
|
Hibe
|
Belediyeye hibe edilen, devir edilen taşınmazların tapuda devir işlemlerini, Belediye adına tescil işlemlerinin yapılmasını sağlamak
|
30 gün
|
8
|
Tahsis, Satış, Devir
|
Resmi kurumlara arsa ve bina tahsisi, satışı, belediye şirketlerine tahsisi, kurumlar arası takas - trampa, belediyenin başka kurumlardan arsa / bina tahsis talebi, 5393 sayılı belediye kanunu 75.d maddesine göre taşınmaz mal devri, 4734 sayılı kanuna gör doğrudan temin yoluyla taşınmaz satın alınması, Belediyenin birimine yer tahsis edilmesi, belediyeye ait arsa ve Binaların ayni sermaye artırımı ile Belediye şirketlerine devredilmesi, çeşitli yazışmalar (Vatandaştan gelen Dilekçeler, Bilgi yazıları, Kurumlardan gelen yazışmalar), ilk kademe belediyelerinin taşınmaz mallarla ilgili Meclis kararı onayları,
|
4 ay
|
10
|
İş Koordinasyon
|
Belediye Başkanlığınca imzalanan Protokol veya İdari Sözleşmelerde yer alan koşulların yerine getirilmesi konusunda ilgili belediye birimleri ile koordinasyonu ve iş takibini sağlamak.
|
10 gün
|
11
|
Kiralama İhaleye girebilme İşlemleri (2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre)
|
*Nüfus cüzdan fotokopisi *Tebligat için yazılı adres göstermesi *Kumluca Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış borcu yoktur yazısının aslı *Bu ihaleye katılacak olanların şirket olması halinde, Şirketi temsil etme yetkisi ve yetkilinin noter tasdikli imza sirküsü *Bir başkası adına iştirak edeceklerin noter tasdikli vekaletnameleri *Geçici teminatını yatırdığına dair makbuz
|
İhale karar tebliğinden itibaren 15 gün
|
12
|
Kiralama ihale safhasından sonra geçici teminat iade işlemleri
|
*Sözleşme imzalanmıs olması *İlgili su, elektrik, aboneliklerini üzerine almış olması
|
Şahsen başvuru yapılmaktadır. 1 gün
|
13
|
Kiralama Kesin Teminat İade İşlemleri
|
*Devir edenin teminatının iadesi; *Devir alanın sözleşme imzalaması *Devir alanın ilgili abonelikleri üzerine alması *Kira süresi sonu teminatının iadesi; *Sözleşme süresi sonunda müstecirin ilgili aboneliklerinin kapanması ile ilgili belgelerin ibrazı
|
Şahsen başvuru yapılmaktadır. 3 gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Emlak İstimlak Müdürlüğü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: emlakistimlak@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
YOL YAPIM YOL VE TRETUAR DÜZENLEMESİ YOL BAKIM-ONARIM VE ASFALTLAMA
|
3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT
|
PROGRAM DIŞI ACİL DURUMLAR VE İHTİYAÇTAN KAYNAKLANAN TÜM İLÇENİN YOL, TERTUAR VE ALTYAPI ÇALIŞMALARI PROGRAMA EKLENEREK, İLGİLİSİNE BİLGİ VERİLMEK KAYDIYLA EN GEÇ:1 YIL ASFALTLAMA: SÜREKLİ
|
2
|
HAFRİYAT VE MOLOZ KALDIRMA ÇALIŞMALARI
|
3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT
|
SÜREKLİ
|
3
|
ÖZEL MÜLKİYET ALANLARINDA BULUNAN AĞAÇLARLA İLGİLİ BUDAMA VE KESİMİ
|
3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT
|
30 Gün
|
4
|
KAMU KURUM ve VATANDAŞ MÜRACAATLARI ÜZERİNE (ENERJİ, DOĞALGAZ, TELEKOM v.b.) KAZI RUHSATLARI
|
3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT
|
30 Gün
|
5
|
YAPIM İŞLERİ İŞ BİTİRME VE İŞ DENEYİM BELGESİ
|
- 3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT
- SÖZLEŞME
- YAPI KULLANMA
- YAPI RUHSATI
|
15 Gün
|
6
|
OKUL TADİLAT İSTEKLERİ
|
3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT YA DA RESMİ YAZI
|
30 Gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Fen İşleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Fen İşleri Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: fenisleri@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
HUKUK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Belediyenin Açmış Olduğu Davaları Yürütmek
|
- Dava Dilekçe
- Davaya İlişkin Belgeler
- Dava Sonuçlarını Bildirir Tebligatlar ve Yazışmalar
|
Yasal Süresi İçinde
|
2
|
Belediyeye Karşı Açılmış Davaları Yürütmek
|
- Dava Dilekçesi
- Davaya İlişkin Bilgi ev Belgeler
- Dava Sonuçlarını Bildirir Tebligatlar ve Yazışlar
|
Yasal Süresi İçinde
|
3
|
İcra Takiplerini Yürütmek
|
- İcra Takip Talebi
- Ödeme Emri
|
Yasal Süresi İçinde
|
4
|
Hizmet Birimlerinin Daha Hızlı ve Etkin Hizmet Verebilmesi
|
- Hukuki Görüş Talebi
- Hukuki Görüş
|
Yasal Süresi İçinde
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Hukuk İşleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
|
Avukat Bora SARTAN
|
|
(Belediye Başkanı)
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Tel - Faks
|
: 0 232 812 11 27 (Dahili 118) – 0 232 812 24 22
|
Tel - Faks
|
: 0 232 812 11 27 – 0 232 812 24 22
|
E-Posta
|
: sartanhukuk@gmail.com
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
İMAR ve ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Yapı Ruhsatı Verilmesi
|
02.11.1985 Resmi Gazete sayısı: 18916 Mükerrer Planlar Tip İmar Yönetmeliğinin 4. Bölüm Yapı Ruhsat İşleri madde 57 ve İzmir Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği madde 67 – 68 esasları dahilinde ruhsat işlemlerine esas belgelerdir.
|
15 Gün
|
2
|
Yapı Kullanma İzin Belgesinin Verilmesi
|
02.11.1985 Resmi Gazete sayısı: 18916 Mükerrer Planlar Tip İmar Yönetmeliğinin 4. Bölüm Yapı Kullanma izni madde 64 – 64/A ve İzmir Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği madde 74 esasları dahilinde Yapı Kullanma izin işlemlerine esas belgelerdir.
|
15 Gün
|
3
|
İmar Durumu Verilmesi
|
Dilekçe, Tapu Sureti, Çap
|
5 Gün
|
4
|
Plan Tadilatı
|
Dilekçe, Tapu Sureti, Aplikasyon Krokisi veya Çapı, İmar Planı Tadilatı Örneği, Mevcut İmar Planı, İmar Planı Tadilatı Açıklama Raporu
|
5 Gün
|
5
|
İmar Uygulaması
|
Dilekçe, Tapu Sureti, 5 adet Uygulama Dosyası
|
5 Gün
|
6
|
Temel Üstü Kontrolü
|
Dilekçe, Yapı Ruhsatı Aslı, Yapı Denetim Şirketi Uygunluk Yazısı
|
5 Gün
|
|
Numarataj Belgesi Verilmesi
|
Dilekçe, Tapu Sureti, İmar Durum Krokisi (5 suret)
|
3 Gün
|
|
Kat Mülkiyeti ve Kat İrtifakı İşlemleri için Gerekli Belgelerin Verilmesi
|
Dilekçe, Tapu Sureti
|
|
|
Arşiv Dosya İncelemesi ve Arşivden Suret Verilmesi
|
1- Dilekçe ** 2- Kimlik fotokopisi (TCKN bulunmalıdır) 3- Tapu fotokopisi 4- Makbuz 5- Yönetici ise Apt. Karar Defteri Fotokopisi 5- Eksper ya da bilirkişi atama yazısı
|
1 Gün
|
|
Yapı Denetim Hakediş
|
1- Başvuru Dilekçesi** 2- Dekont 3- Fatura 4- Son Durum Tespit Tutanağı 5- Demir Faturası 6- Kalıp, Demir Tutanakları 7- Çelik Çubuk Çekme Deneyi 8- Isı Yalıtım Ve Kaba İnşaat Vizesi 9- Demir Numune Alma Tutanağı 10- Hakediş Raporu 11- Müteakip Bölüme Ait Dekont 12- İşyeri Teslim Tutanağı 13- İhrazat Raporu 14- Beton Döküm Tutanakları 15- Beton Basınç Dayanım Raporu 16- Personel Bildirgesi 17- Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi 18- Topraklama Tutanağı 19- Yapının fotoğrafı 20- Yapının Ruhsatı
|
5 Gün
|
|
İşyeri Teslim Tutanağı
|
1- Yapı Denetim Başvuru Dilekçesi** 2- İşyeri Teslim Tutanağı 3- Ruhsat Fotokopisi 4- Yapının fotoğrafı
|
1 Hafta
|
|
Seviye Tespiti
|
1-Başvuru Dilekçesi** 2-Ruhsat Fotokopisi 3- Seviye tespit tutanakları 4- Fotoğraf
|
1 Hafta
|
|
Yıl Sonu Seviye Tespiti
|
1- Başvuru Dilekçesi** 2- Ruhsat Fotokopisi 3- Fotoğraflı Seviye tespiti 4- Yıl Sonu Seviye Tespit Tutanağı
|
1 Hafta
|
|
Denetçi Değişikliği
|
1- Başvuru Dilekçesi** 2-Seviye Tespit Tutanağı. 3- İstifaname (Noterden) 4- Ruhsat 5- Fotoğraf
|
3 Gün
|
|
Şantiye Şefi Müteahhit değişiklikleri
|
Başvuru Dilekçesi** İstifaname Değişiklik formu Ruhsat Fotoğraf Proje müelliflerinin güncel büro tescilleri Müteahhitin her yıl için yenilenmiş ticaret odası oda sicil ve faaliyet belgesi
|
3 Gün
|
|
Şikayetlerin değerlendirilmesi
|
Yazılı veya CİMER şikayetleri
|
15 – 30 Gün
|
|
Basit Tamirat İzni
|
1-Dilekçe 2- Kimlik Fotokopisi (TCKN bulunmalıdır)
|
1 Hafta
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: İmar ve Şehircilik Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: İmar ve Şehircilik Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: imar@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Bilgi Edinme Başvuruları
|
3071 Sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla, genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe ve müracaatlar
|
15 Gün
|
2
|
Dilekçe
|
3071 Sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla, genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe ve müracaatlar
|
15 Gün
|
3
|
Evrak Kayıt İş ve İşlemleri
|
Resmi Yazılar
|
15 Gün
|
4
|
Staj Başvuruları
|
1-Okul Yazısı veya Dilekçe
2-Öğrenim Belgesi
|
7 Gün
|
5
|
Personel Nakil, Tayin ve Atama İşlemleri
|
1-3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Genel Evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe
2-Hizmet Belgesi
3-Kurum Yazısı
|
7 Gün
|
6
|
Emekliliği Gelen Memur Personelin Emeklilik Talebi
|
1-3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Genel Evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe
2-Başkanlık Emeklilik Sevk Onayı
3-Hizmet Belgesi
4-Fotoğraf (2 Ad.)
5-Mal Bildirimi
|
7 Gün
|
7
|
Emekliliği Gelen İşçi Personelin Emeklilik Talepleri
|
1-3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Kararlar Şube Müdürlüğü/Genel Evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe
2-SGK ‘dan yada E-Devlet üzerinden alınmış Emekli Olabilir Yazısı.
3-Hizmet Dökümü.
|
2 Gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
|
(İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü)
|
|
(Belediye Başkanı)
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Tel - Faks
|
: 0 232 812 11 27 (Dahili 118) – 0 232 812 24 22
|
Tel - Faks
|
: 0 232 812 11 27 – 0 232 812 24 22
|
E-Posta
|
: insankaynaklari@foca.bel.tr
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Mavi Kart Hizmeti
|
Tekne Bağlama Ruhsatının Fotokopisi
|
5 DK
|
2
|
Elektrik Hizmeti
|
Tekne Bağlama Ruhsatının Fotokopisi
|
5 DK
|
3
|
Su Hizmeti
|
Tekne Bağlama Ruhsatının Fotokopisi
|
5 DK
|
4
|
Dilekçe Başvuruları
|
Kıyı Koruma Birimimize iletilmek üzere Belediye Başkanlığına verilecek dilekçede başvuru sahibinin adı soyadı imzası ve iletişim bilgileri ile Tekne Bağlama Ruhsatının fotokopisi bulunmalıdır.
|
15 – 30 Gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: İşletme İştirakler Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
|
İşletme ve İştirakler Müdürü
|
|
Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Adres
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Tel
|
: 02328121127
|
Tel
|
: 02328121127
|
E-Posta
|
: isletmeveistirakler@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 02328122422
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
KADIN ve AİLE HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Kadın Danışma Merkezimizde ücretsiz olarak psikolojik danışma hizmeti
|
Kadın Danışma Merkezine gelerek veya telefon yoluyla randevu alarak başvurulması ve başvuru bilgi formu doldurulması
|
En geç 5 gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Kazımdirik Mah. 3 Sok. No:78
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 822 70 05
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: kadinveailehizmetleri@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Çocuk Evi
|
Başvuru Talep Dilekçesi
|
Dönem Başlangıcı
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Çocuk Evi
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Kreş Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Atatürk Mah. 8 Sok.
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 23 11 - 0 232 812 19 96
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: cocukevi@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Emlak Vergisi Bildirimi
(1 adet gayrimenkul beyanı için)
|
1- 3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğünden genel evrak kaydından, genel evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış posta yoluyla ulaşılan dilekçe aslı veya Emlak Servisine doğrudan müracaat 2- Tapu kaydına göre düzenlenmiş emlak beyannamesi, tapu fotokopisi, gerçek kişilerin nüfus fotokopisi, şirket veya tüzel kişilerce yapılacak işlemler için yetki belgesiyle mükellef kaydı açılması ve arşivlenmek üzere dosya açılması
|
3 Gün
|
2
|
Çevre Temizlik Vergisi Bildirimi (1 adet işyeri beyanı için)
|
Çevre Temizlik Vergisi Bildirim Formu • İşyeri Açılışına Dair Vergi Levhası veya Maliye Yoklama Fişi • İmza Sirküleri veya Kaşe (Tüzel Kişiler İçin) • Vekil ise Vekaletname • Kira kontratı/ Ticaret Sicil Gazetesi • Şahıs şirketlerinde kimlik fotokopisi
|
3 Gün
|
3
|
Tapu İşlemine Esas Rayiç Bedel Belgesi
|
Tapu Sahibi vekil İse Vekaletname Firma İse İmza Sirküsü ve Vekaletname
|
1 Gün
|
4
|
Emlak Vergisi Muafiyet İşlem Talebi
|
Emekliler için Emeklilik Muafiyet Formu ve Emekli Olduğunu Gösterir Belge ve E-Devlet SGK hizmet dökümü • Hiçbir Geliri Olmayanlar için Geliri Olmayanlara Ait SGK Kaydı Ya da E-Devlet’ ten Hizmet Dökümü
|
3 Gün
|
5
|
Vergi ve Harçların Tahsilat İşlemleri
|
Mükellefin Sicil Numarası veya T.C. Kimlik Numarası
|
1 Gün
|
6
|
Vergi ve Harçların Düzeltme İşlemleri
|
Dilekçe ile başvuru yapılması • Gerekmesi halinde beyannameler • Gerekmesi halinde tahsilat makbuzları
|
3 Gün
|
7
|
Vadesi Gecen Borçların Taksitlendirme İşlem Talebi (6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkındaki Kanun ve ilgili mevzuata göre)
|
Dilekçe • Vekil ise Vekaletname • Zor Durum Belgesi • Teminat
|
3 Gün
|
8
|
Haciz Kaldırma İşlem Talebi
|
Borç Bakiye Sorgusu • Haciz bildirilen Kurum Yazı • Vekil ise Vekaletname
|
5 Gün
|
9
|
Hakediş Ödemeleri
|
1- Gerçek kişilerden; üzerinde T.C. Kimlik Numarası yazılı Nüfus Cüzdanı, Pasaport, Ehliyet veya Evlenme Cüzdanı gibi Kimlik Belgesi 2- Tüzel kişilerden; imza sirküleri aslı ve fotokopisi, (Fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) 3- Vekile yapılacak ödemelerde, vekilin alacaklı adına takibe yetkili olduğuna ilişkin noter tasdikli vekaletname aslı ve fotokopisi (Fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) Vekalet verilen kişinin; üzerinde T.C. Kimlik Numarası yazılı Nüfus Cüzdanı, Pasaport, Ehliyet veya Evlenme Cüzdanı gibi Kimlik Belgesi 4- Banka havalesi için banka Hesap numaralarını belirten imzalı dilekçe 5- Vergi ve S.G.K. Borcunun olmadığına dair yazı aslı
|
5 Gün
|
10
|
Teminat İadeleri Mektupları
|
1- Gerçek kişilerden; üzerinde T.C. Kimlik Numarası yazılı Nüfus Cüzdanı, Pasaport, Ehliyet veya Evlenme Cüzdanı gibi kimlik belgesi 2- Tüzel kişilerden; imza sirküleri aslı ve fotokopisi, (fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) 3- Vekaleten işlemlerde vekilin alacaklı adına tahsile yetkili olduğuna ilişkin tasdikli vekaletname aslı ve fotokopisi (fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) 4- Kesin teminat iadelerinde yapım ve hizmet ihaleleri ile ilgili teminat iadesinde S.G.K. ve vergi dairesi ilişiksiz belgesi aslı. 5- İlgili birimden teminatın iadesinde sakınca olmadığına dair ilgili yazı aslı
|
5 Gün
|
11
|
Avukatlık Ücreti Ödemeleri
|
1- Vekaletname aslı ve avukat tarafından aslı gibidir onaylı vekaletname 2- Kimlik belgesi (T.C. numaralı Kimlik, Evlenme Cüzdanı, Pasaport veya Ehliyet) 3- Serbest meslek makbuzu
|
5 Gün
|
12
|
Vatandaşın Talep ve Şikayetlerinin Değerlendirilmesi
|
1- 3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğü genel evrak kaydından, genel evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış dilekçe aslı veya Emlak Servisine doğrudan müracaat Yazı İşleri Müdürlüğünden birimimize havale edilecek olan dilekçeye konu taleple ilgili gerekli değerlendirmeler yapılarak vatandaşa bilgi verilmektedir.
|
30 gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Mali Hizmetler Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Mali Hizmetler Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27 - 119
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: muhasebe@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Muhtarlık İşleri Müdürlüğünün görev alanına giren talepler
|
3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla, genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe ve müracaat
müracaatlar
müracaatlar
|
3071 Sayılı kanuna göre cevap süresi 30 gün
|
2
|
Muhtarlar ve vatandaşın talep ve şikayetlerinin değerlendirilmesi
|
Genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçeye konu taleple ilgili değerlendirmeler
2
|
15 Gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Muhtarlık İşleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
|
(Muhtarlık İşleri Müdürü)
|
|
Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Adres
|
: Foça Belediye Başkanlığı
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: muhtarlik@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
RUHSAT ve DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
SIHHI İŞYERLERİ RUHSATI
|
İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.
|
1 GÜN
NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.
|
2
|
GAYRİ SIHHİ İŞYERLERİ RUHSATI
|
İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.
|
5 GÜN
NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.
|
3
|
UMUMA AÇIK İSTİRAHAT VE EĞLENCE YERLERİ
|
İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.
|
1 AY
NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.
|
4
|
TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞMA RUHSATI
|
İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.
|
1 GÜN
NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.
|
5
|
MESUL MÜDÜRLÜK BELGESİ
|
İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.
|
1 GÜN
NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.
|
6
|
CANLI MÜZİK YAYINI İZİN BELGESİ
|
İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.
|
1 AY
NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Ruhsat ve Denetim Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: ruhsat@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Konteyner Dağıtılması
|
Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.
|
Elimizde Konteyner Bulunduğu Takdirde 3 Gün İçeresinde Bırakılır.
|
2
|
Konteyner Kaldırılması
|
Dilekçe
|
Uygun Görüldüğü Takdirde 1 Hafta İçinde Kaldırılır.
|
3
|
Cadde ve Sokakların Süpürülmesi ve Yıkanması Talebi
|
Dilekçe
|
Düzenli olarak 2 gün içinde
|
4
|
Şikâyet İstek ve Taleplerin Alınması ve Cevaplandırılması
|
Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.
|
15 gün
|
5
|
Geri Dönüşüm Atıklarının alınması (Ambalaj Atıkları-Pil Atıkları)
|
Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.
|
3 gün
|
6
|
Çöp Ev Temizliği
|
Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.
Yasal İzinler alındıktan sonra.
|
5 gün
(Yasal İşlemler Hariç)
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Temizlik İşleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Temizlik İşleri Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: temizlikisleri@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Sahipsiz Hayvanların Kısırlaştırılma – Çip Uygulaması - Aşılanma – Tedavisi ve İşaretlenmesi
|
1-Açık adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefon Numaralarını belirten dilekçe
2-Telefonla Başvuru
|
10 – 15 Gün
|
2
|
Sahipli Hayvanlara Yönelik Şikayetlerin Değerlendirilmesi
|
1-Açık adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefon Numaralarını belirten dilekçe
2-Telefonla Başvuru
|
(Zabıta Müdürlüğü ile Birlikte 3 Gün)
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Veteriner İşleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
|
Veteriner İşleri Müdürü
|
|
Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Atatürk Mahallesi 9 sokak No:43
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: veteriner@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Evrak Kayıt İş ve İşlemleri
|
- Vatandaşlar veya Kanuni Temsilcilerinin Yazılı Talebi (Dilekçe); Dilekçe Sahibinin veya Yetkilinin Ad-Soyad İmza-Tarih-İş ya da İkametgâh Adresi Bulunmak, Vekili Olması Durumunda Vekâletnamesi Olmak Kaydıyla,
- Tüzel Kişiler ve Sivil Toplum Örgütleri İçin; Başlıklı veya Kaşeli Yazı Şirket Adresi, Şirket Yetkili İmzası ve Şirket Unvanı Bulunmak Kaydıyla
|
Genel Evrak Kayıt Evraklarında Dilekçe Evrakının Konusuna Göre Belediyemizin İlgili İhtisas Birimine Teslim Edilmek Üzere Genel Evrak Kaydı ve Havale İşlemleri İçin Öncelikli Evrak Yok ise; Her Evrak için Evrak Başına Toplam 10 dk. (Dağıtım ve Teslim Süresi Hariçtir.) Havale İşlemi Alan Dilekçe Evrakının Havale Birimince Cevaplanma Sonuçlandırma Süresi Genel Kayıt Tarihinden İtibaren 3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun Gereği 30 Gündür.
|
2
|
E-Posta İşlemleri
|
E-posta ile Gelen Dilekçe
|
Havale İşlemi Alan Dilekçe Evrakının Havale Birimince Cevaplanma-Sonuçlandırma Süresi Genel Kayıt Tarihinden İtibaren 3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun Gereği 30 Gündür.
|
3
|
Meclis Karar Sureti ve Komisyon Raporları İle İlgili Belge Verilmesi
|
Vatandaşlar İçin: Başvuru Dilekçesi - Kamu Kurumları İçin: Resmi Yazışma
|
1 Gün
|
4
|
İlanlar
|
İlanın Yapılabilmesi İçin Kurumların Aldıkları İzin Belgeleri ve Yazılı Başvuruları Halinde.
|
1 Gün
|
5
|
Posta İşlemleri
|
Tebliğ Zarfları - Adi Posta Zarfları - İadeli Taahhütlü Zarflar
|
5 Gün
|
6
|
Posta İşlemleri Acil ve Günlü İşler
|
2886 ve 4734 Sayılı İhale Tebligatları
|
Gün İçerisinde
|
7
|
Evlilik İşlemleri
|
Çiftler müracaata beraber gelmelidir:
1-Evlenecek çiftlerden birinin ilçede ikamet etmesi gerekmektedir. İlçe dışında ikamet ediyorsa ikamet ettiği belediye evlendirme memurluğundan evlenme izin belgesi getirilmelidir.
2-Nüfus cüzdanlarında T.C kimlik numarası olması gerekir. T.C kimlik numarası olmayan çiftlerin başvuruları dikkate alınmayacaktır.
3-Boşanan veya eşleri ölen kişilerin nüfus cüzdanlarında bekâr yazması gerekmektedir.
4-İlçe Merkez Sağlık Grup Başkanlığından veya Aile Hekimlerinden alınan resmi sağlık raporu, 5'er adet fotoğraf (son 6 aylık vesikalık fotoğraf) gerekmektedir.
5- yaşı küçük olanlar - 16 yaş için mahkeme kararı - 17 yaş için anne ve baba izni (anne ve babanın kendisi, nüfusun aslı ve fotokopileri, ayrıca 2'şer fotoğraf)
6-Ayrıca anne babanın, ayrı olma durumunda velayet sahibi kimse o başvuracaktır.
7-Bayan boşanmış ve eşi ölmüş ise boşanma ve eşinin ölüm tarihinden itibaren 300 gün (10 ay) evlenemez. Aile mahkemesinden iddet müddetinin kaldırılma kararı alınacaktır. Nüfus cüzdanı yenilenecektir. 8-Yabancılar için yetkili merkezi makamlarca; Kişinin adını, soyadını, anne ve baba adı ile doğum tarihini, medeni halinin bekâr, boşanmış, dul olarak açıkça yazılması evlenmeye engel halinin bulunup bulunmadığını gösterir şekilde düzenlenerek verilmiş ve usulüne göre tasdik edilmiş belge, evlenme ehliyet belgesi kabul edilir. Ayrıca pasaport fotokopisi de gerekmektedir.
|
Beyan Alma Süresi: İstenilen Evraklar tamamlandıktan Sonra 30 dakika - Evraklar Hazırlandıktan Sonra (1 Gün) Çiftlerin İstekleri Doğrultusunda Nikâh Günü ve Saati Belirlenir.
|
8
|
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Başvuruları
|
Başvuru Dilekçesi (https://www.cimer.gov.tr/ Adresinden Ulaşılabilir)
|
15 Gün
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Yazı İşleri Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
|
Yazı İşleri Müdürü
|
|
Foça Belediye Başkanı
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27 - 118
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: yaziisleri@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|
T.C.
FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI
ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ
KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU
SIRA
NO
|
VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI
|
BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER
|
HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)
|
1
|
Zabıta Müdürlüğümüzün
Alo Zabıta
0 (533) 894 64 32
0 (533) 894 64 33
nolu Telefon Hattına Gelen Talep ve Şikâyetler
|
1.Şikâyet veya Talep sahibinin Adı – Soyadı
2.Şikâyet veya Talep Konusu
3.Şikâyet veya Talep Hakkında Geniş Bilgi ve Ayrıntılı Adres
4.Şikâyet veya Talep Sahibinin Adresi, Telefon Numarası
|
24 Saat
(Şikâyetin Durumuna Göre)
|
2
|
Elektronik Ortamdaki Talep ve Şikâyetler
|
1.E-Mail İlgilisinin Adı – Soyadı
2.Şikâyet veya Talep Konusu
3.Şikâyet veya Talep Hakkında Geniş Bilgi ve Ayrıntılı Adres
4.Cevap Gönderilmesi İstenen E-Mail Adresi
|
3 Gün
|
3
|
Whatsapp Üzerinden Yapılan Talep ve Şikâyetler
0 533 894 64 47
|
1.Şikâyet veya Talep Konusu
2.Şikâyet veya Talep Hakkında Geniş Bilgi ve Ayrıntılı Adres
3.Şikâyet veya Talep Hakkında Resim yada Video kaydı
|
3 Gün
|
4
|
Zabıta Görev ve Yetki Alanında Giren Konularda Vatandaşın Talep ve Şikâyet Dilekçeleri
|
3071 sayılı dilekçe Kanunun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğü Genel Evrak Kaydından evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış dilekçe
1.Dilekçede şikâyetçi veya talepte bulunan vatandaşın T.C. Kimlik numarası
2.Şikâyetçi veya talepte bulunan vatandaşın adı - soyadı, adres ve genel bilgileri
3.Şikâyet yerinin açık adres bilgileri ve şikâyet konusuna ait bilgi ve belgeler veya talep konusu hakkında açıklayıcı bilgi ve belgeler
|
30 Gün
|
5
|
Pazar Yerleri Satış Yeri Tahsis Talepleri
|
Pazar Yerleri Satış Yeri Tahsis İşlemleri 5957 kanun kapsamında hazırlanan, 12.07.2012 tarihli ve 28351 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Pazar Yerleri Hakkında Yönetmelik Hükümlerine göre yürütülmekte olup, başvuru için;
1.Talep Sahibine ait Yazılı Dilekçe (Zabıta Müdürlüğü İşgal Takip Tahsilât ve Tellâliye Birimince doldurulur)
2.Kimlik Fotokopisi
3.Oda Kayıt Belgesi
4.İkametgâh Belgesi
5.Adli Sicil Kaydı
6.İki Adet Vesikalık Fotoğraf (Son Altı Aylık)
|
15 Gün
|
6
|
Pazar Yerleri Satış Yeri Devir ve Kapama Talepleri
|
Pazar Yerleri Satış Yeri Devir ve Kapama Talepleri Foça Belediyesi Pazar Yerleri İkincil idari Düzenleme Yönetmeliği hükümlerine göre yürütülmektedir.
1.Devir veya Kapama için Yazılı Dilekçe (Zabıta Müdürlüğü İşgal Takip Tahsilât ve Tellaliye Birimince doldurulur)
2.Kimlik Fotokopisi
3.Borcu Yoktur Yazısı (Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınır)
4.Ölüm Belgesi (Satış Yeri Tezgâh Sahibin Vefat Etmesi Halinde Varisleri Tarafından Verilir)
|
15 Gün
|
7
|
Ölçü ve Ayar İşleri
|
Ölçü ve Tartı Aletleri Beyannamesi (Şubat Ayının Sonuna Kadar)
|
3 Ay
|
8
|
İlan
|
1.Üst Yazısı
|
İlan Mahiyetine Göre
|
9
|
El İlanı, Afiş Açma ve Stant Açma Talebi
|
1.Dilekçe
2.T.C. Kimlik No
3.El İlanları için, Dağıtılacak El İlanı Sayısını Belirtir Belge
|
1 Saat
|
10
|
İdari Yaptırımlar
|
Kanun ve Yönetmelik Hükümlerine Aykırılık Nedeniyle Uygulanan İdari Para Cezaları
- Encümen Kararı
2. İdari Yaptırım Kararı
|
1 Hafta
|
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.
İlk Müracaat Yeri
|
: Zabıta Müdürlüğü
|
İkinci Müracaat Yeri
|
: Foça Belediyesi Hizmet Binası
|
Unvan
|
: Zabıta Müdürü
|
Unvan
|
: Foça Belediye Başkanı.
|
Adres
|
: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63
|
Adres
|
: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
Tel
|
: 0 232 812 11 27
|
E-Posta
|
: zabita@foca.bel.tr
|
Faks
|
: 0 232 812 24 22
|
|
|
E-Posta
|
: bilgi@foca.bel.tr
|