Hizmetlerimiz

Birimler Hizmet Standartları Tabloları

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

BASIN YAYIN VE HAKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Sms ile bilgilendirme (Duyurulması gereken etkinliklerde)

 Telefon Numarası

 

                         1 gün

2

Çağrı Merkezi (Şikâyet, Talep, Öneri ve Bilgilendirme)

Vatandaşların; e-mail, telefon veya sosyal medya üzerinden yapmış oldukları başvurular, otomasyon programı üzerinden çağrı merkezi aracılığı ile ilgili müdürlüklere yönlendirilmektedir.

İlgili müdürlüklerin konu ile bilgi dönüşü sonrasında vatandaşa çağrı merkezi tarafından bilgilendirme yapılmaktadır.

 

Gelen şikayetlerin durumuna göre   değişkenlik göstermektedir.

En geç 1 ay

             

3

Anons Hizmeti

Dilekçe ile müracaatın alınması

 

                     1 Gün

4

Web sayfası, Mobil Uygulama, E- posta, Sosyal Medya Başvuruları

Web sayfası, mobil uygulama, e-posta, sosyal medya kanalıyla gelen yazılı başvurular

 

                    10- 15 gün

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27- (117)

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

BİLGİ İŞLEM MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

E-Belediye İşlemlerinde Vatandaşa Telefon ile Destek

 

5-10 Dk. / Adet

2

Web Sitesinden e-Belediye İşlemleri (Kredi Kartı ile Borç Ödeme)

Online üyelik - Belediye Sicil Numarası

E-Devlet ile Giriş (T.C. Kimlik Numarası ve e-devlet şifresi) Kimlik Bilgileri ile Giriş (Kimlik Bilgileri ve İletişim Bilgisi) Şifre ile Giriş (Kimlik/Vergi Numarası ve Şifre)

5 – 10 Dk.

 

 

 

 

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Bilgi İşlem Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

 

  Bilgi İşlem Müdürü

 

  Foça Belediye Başkanı

Adres

: Fevzipaşa Mah. 191. Sok. No:3 Foça / İzmir

Adres

: Fevzipaşa Mah. 191. Sok. No:3 Foça / İzmir

Tel - Faks

: 0232 812 11 27 – 0 232 812 24 22

Tel - Faks

: 0232 812 11 27 – 0 232 812 24 22

E-Posta

: bilgiislem@foca.bel.tr

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

 

 

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

ÇEVRE KORUMA VE KONTROL MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Şikayetlerin Değerlendirilmesi

1-Dilekçe

2-Mümkünse konu ile ilgili Fotoğraflar,

3- Varsa diğer belgeler.

                        5 - 15 Gün

2

Bitkisel Atık Yağ Toplama Şikayetleri

Belediyemizle Bitkisel Atık Yağ Protokolü yapan Lisanslı firmaların yönlendirilmesi.

                          5 - 10 Gün

3

Çevresel Görüntünün Değerlendirilmesi hususunda Yapılan şikayetler

1-Dilekçe

2- Gürültüye sebep olan cihazın konumu,

3-Gürültü ölçümü gerekiyorsa İzmir Büyükşehir Belediyesi Çevre Kor. Ve Kont. Daire Bşk. ‘lığı Çevre Kor. ve Kont. Şb. Müdürlüğüne müracaat ederek gürültü ölçüm ederek gürültü ölçüm raporu Tanzim ettirmek.

                           15- 30 Gün

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Çevre Koruma ve Kontrol Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

 

  (Çevre Koruma ve Kontrol Müdürü)

 

  Foça Belediye Başkanı

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 72 00 – 0 232 812 24 60

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: cevrekoruma@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

İhale Doküman Satışı

1-Şartname bedelinin vezneye yatırıldığına ilişkin belge

2-Firma Kaşesi

3- Vekaletname (Vekil ise)

                         2 dakika

2

İhale Teklif Dosyası Alımı

1-Kapalı Teklif Zarfı

                          15 dakika

3

Sözleşme imzalanması

1-Sözleşme davet mektubunda belirtilen belgeler

 

                            2 saat

4

Firma teminat iadeleri

1-Vekaletname (Vekil ise)

2- Firma Kaşesi

                          5 dakika

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Destek Hizmetleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

 

  Destek Hizmetleri Müdürü

 

  Foça Belediye Başkanı

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: destekhizmetleri@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

EMLAK İSTİMLAK MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Kamulaştırma

Dilekçe, tapu, veraset ilamı, plan örneği, hisseli ise tüm hissedarların imzalı başvurusu

Uzlaşma sağlandığı takdirde yaklaşık 1 ay uzlaşma sağlanmadığı takdirde mahkeme sonuçlandıktan sonra 15 gün

2

Hisse Satışı

Dilekçe, tapu sureti, hisseli ise tüm hissedarların imzalı başvurusu ve plan örneği (Mülkiyet sahibinin vefatı halinde veraset ilamı ve mirasçıların imzalı dilekçeleri) Belediye Meclis/Encümen kararı, Belediye hissesi için vatandaşın ödeme yapması

50-75 gün,

3

İşgaller

Dilekçeli ya da telefonla başvuru (Mülkiyeti Belediyeye ait olan taşınmazların işgal edilmelerinin önlemek için gerekli tedbirleri almak, gerekli inceleme ve araştırma yaparak işgali yapan vatandaşlara tebligat yapmak, verilen kanuni süre sonunda, işgal kaldırılıp kaldırılmadığını kontrol etmek kaldırılmayanlar hakkında dosyayı hukuk işlerine aktarmak.)

İşgalin kaldırılması halinde yaklaşık 20 gün, kaldırılmaması halinde mahkeme sonuçlanınca işgalin kaldırılması sağlanır

4

Satış ve kiralama için İhaleye verme işlemleri

Meclis/Belediye Encümeni kararı Belediyeden alınmış ihale şartnamesinde yazılı olan başvuru evrakları

 

50-75 gün,

5

Kamu hizmeti için tahsis

Mülkiyeti hazineye ait kamu hizmetlerine ayrılmış yerlerin ihtiyaç halinde Belediyeye tahsis işlemlerini yapmak,

3 ay

6

Satış

Yol fazlası olup imar planına göre ihdasen bitişik, parsel ile tevhit edilmesi gereken kesimlerin, müstakil olup ancak uygulama imar planı gereği müstakilen tek başına inşaat yapmaya müsait olmayan parselleri (şüyu kaydı bulunan belediye taşınmazlarını) bitişiğindeki taşınmaz mal sahiplerine, 3194 Sayılı İmar Yasası'nın 17.maddesine göre, satılması zorunlu olan parsellerin satış bedellerine ilişkin Değer Tespit Komisyonu Raporunun oluşumu için gerekli işlemleri yapmak, düzenlenen raporu Meclise/Belediye Encümenine sunmak, verilen karar doğrultusunda gerekli işlemleri yapmak,

50-75 gün,
 

7

Hibe

Belediyeye hibe edilen, devir edilen taşınmazların tapuda devir işlemlerini, Belediye adına tescil işlemlerinin yapılmasını sağlamak

30 gün

8

Tahsis, Satış, Devir

Resmi kurumlara arsa ve bina tahsisi, satışı, belediye şirketlerine tahsisi, kurumlar arası takas - trampa, belediyenin başka kurumlardan arsa / bina tahsis talebi, 5393 sayılı belediye kanunu 75.d maddesine göre taşınmaz mal devri, 4734 sayılı kanuna gör doğrudan temin yoluyla taşınmaz satın alınması, Belediyenin birimine yer tahsis edilmesi, belediyeye ait arsa ve Binaların ayni sermaye artırımı ile Belediye şirketlerine devredilmesi, çeşitli yazışmalar (Vatandaştan gelen Dilekçeler, Bilgi yazıları, Kurumlardan gelen yazışmalar), ilk kademe belediyelerinin taşınmaz mallarla ilgili Meclis kararı onayları,

4 ay

10

İş Koordinasyon

Belediye Başkanlığınca imzalanan Protokol veya İdari Sözleşmelerde yer alan koşulların yerine getirilmesi konusunda ilgili belediye birimleri ile koordinasyonu ve iş takibini sağlamak.

10 gün

11

Kiralama İhaleye girebilme İşlemleri (2886 sayılı Devlet İhale Kanununa göre)

*Nüfus cüzdan fotokopisi *Tebligat için yazılı adres göstermesi *Kumluca Belediyesi Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınmış borcu yoktur yazısının aslı *Bu ihaleye katılacak olanların şirket olması halinde, Şirketi temsil etme yetkisi ve yetkilinin noter tasdikli imza sirküsü *Bir başkası adına iştirak edeceklerin noter tasdikli vekaletnameleri *Geçici teminatını yatırdığına dair makbuz

İhale karar tebliğinden itibaren 15 gün

12

Kiralama ihale safhasından sonra geçici teminat iade işlemleri

*Sözleşme imzalanmıs olması *İlgili su, elektrik, aboneliklerini üzerine almış olması

Şahsen başvuru yapılmaktadır. 1 gün

13

Kiralama Kesin Teminat İade İşlemleri

*Devir edenin teminatının iadesi; *Devir alanın sözleşme imzalaması *Devir alanın ilgili abonelikleri üzerine alması *Kira süresi sonu teminatının iadesi; *Sözleşme süresi sonunda müstecirin ilgili aboneliklerinin kapanması ile ilgili belgelerin ibrazı

Şahsen başvuru yapılmaktadır. 3 gün

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

İlk Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Emlak İstimlak Müdürlüğü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: emlakistimlak@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

YOL YAPIM YOL VE TRETUAR DÜZENLEMESİ YOL BAKIM-ONARIM VE ASFALTLAMA

3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT

PROGRAM DIŞI ACİL DURUMLAR VE İHTİYAÇTAN KAYNAKLANAN TÜM İLÇENİN YOL, TERTUAR VE ALTYAPI ÇALIŞMALARI PROGRAMA EKLENEREK, İLGİLİSİNE BİLGİ VERİLMEK KAYDIYLA EN GEÇ:1 YIL ASFALTLAMA: SÜREKLİ

2

HAFRİYAT VE MOLOZ KALDIRMA ÇALIŞMALARI

3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT

SÜREKLİ

3

ÖZEL MÜLKİYET ALANLARINDA BULUNAN AĞAÇLARLA İLGİLİ BUDAMA VE KESİMİ

3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT

30 Gün

4

KAMU KURUM ve VATANDAŞ MÜRACAATLARI ÜZERİNE (ENERJİ, DOĞALGAZ, TELEKOM v.b.) KAZI RUHSATLARI

3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT

30 Gün

5

YAPIM İŞLERİ İŞ BİTİRME VE İŞ DENEYİM BELGESİ

  1. 3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT
  2. SÖZLEŞME
  3. YAPI KULLANMA
  4. YAPI RUHSATI

15 Gün

6

OKUL TADİLAT İSTEKLERİ

3071 SAYILI DİLEKÇE KANUNUNUN ŞEKİL ŞARTLARINI TAŞIMAK KAYDIYLA YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ GENEL EVRAK KAYDINDAN, GENEL EVRAK KAYIT NUMARASI ALMIŞ, HAVALESİ TAMAMLANMIŞ DİLEKÇE ASLI VEYA FEN İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜNE DOĞRUDAN MÜRACAAT YA DA RESMİ YAZI

30 Gün

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Fen İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Fen İşleri Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: fenisleri@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

HUKUK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

 KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

      BAŞVURDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Belediyenin Açmış Olduğu Davaları Yürütmek

  1. Dava Dilekçe
  2. Davaya İlişkin Belgeler
  3. Dava Sonuçlarını Bildirir Tebligatlar ve Yazışmalar

Yasal Süresi İçinde

2

Belediyeye Karşı Açılmış Davaları Yürütmek

  1. Dava Dilekçesi
  2. Davaya İlişkin Bilgi ev Belgeler
  3. Dava Sonuçlarını Bildirir Tebligatlar ve Yazışlar

                  Yasal Süresi İçinde

3

İcra Takiplerini Yürütmek

  1. İcra Takip Talebi
  2. Ödeme Emri

Yasal Süresi İçinde

4

Hizmet Birimlerinin Daha Hızlı ve Etkin Hizmet Verebilmesi

  1. Hukuki Görüş Talebi
  2. Hukuki Görüş

Yasal Süresi İçinde

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Hukuk İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediye Başkanlığı

 

      Avukat Bora SARTAN

 

  (Belediye Başkanı)

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Tel - Faks

: 0 232 812 11 27 (Dahili 118) – 0 232 812 24 22

Tel - Faks

: 0 232 812 11 27 – 0 232 812 24 22

E-Posta

: sartanhukuk@gmail.com

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

İMAR ve ŞEHİRCİLİK MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Yapı Ruhsatı Verilmesi

02.11.1985 Resmi Gazete sayısı: 18916 Mükerrer Planlar Tip İmar Yönetmeliğinin 4. Bölüm Yapı Ruhsat İşleri madde 57 ve İzmir Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği madde 67 – 68 esasları dahilinde ruhsat işlemlerine esas belgelerdir.

15 Gün

2

Yapı Kullanma İzin Belgesinin Verilmesi

02.11.1985 Resmi Gazete sayısı: 18916 Mükerrer Planlar Tip İmar Yönetmeliğinin 4. Bölüm Yapı Kullanma izni madde 64 – 64/A ve İzmir Büyükşehir Belediyesi İmar Yönetmeliği madde 74 esasları dahilinde Yapı Kullanma izin işlemlerine esas belgelerdir.

15 Gün

3

İmar Durumu Verilmesi

Dilekçe, Tapu Sureti, Çap

5 Gün

4

Plan Tadilatı

Dilekçe, Tapu Sureti, Aplikasyon Krokisi veya Çapı, İmar Planı Tadilatı Örneği, Mevcut İmar Planı, İmar Planı Tadilatı Açıklama Raporu

5 Gün

5

İmar Uygulaması

Dilekçe, Tapu Sureti, 5 adet Uygulama Dosyası

5 Gün

6

Temel Üstü Kontrolü

Dilekçe, Yapı Ruhsatı Aslı, Yapı Denetim Şirketi Uygunluk Yazısı

5 Gün

 

Numarataj Belgesi Verilmesi

Dilekçe, Tapu Sureti, İmar Durum Krokisi (5 suret)

3 Gün

 

Kat Mülkiyeti ve Kat İrtifakı İşlemleri için Gerekli Belgelerin Verilmesi

Dilekçe, Tapu Sureti

 

 

Arşiv Dosya İncelemesi ve Arşivden Suret Verilmesi

1- Dilekçe ** 2- Kimlik fotokopisi (TCKN bulunmalıdır) 3- Tapu fotokopisi 4- Makbuz 5- Yönetici ise Apt. Karar Defteri Fotokopisi 5- Eksper ya da bilirkişi atama yazısı

1 Gün

 

Yapı Denetim Hakediş

1- Başvuru Dilekçesi** 2- Dekont 3- Fatura 4- Son Durum Tespit Tutanağı 5- Demir Faturası 6- Kalıp, Demir Tutanakları 7- Çelik Çubuk Çekme Deneyi 8- Isı Yalıtım Ve Kaba İnşaat Vizesi 9- Demir Numune Alma Tutanağı 10- Hakediş Raporu 11- Müteakip Bölüme Ait Dekont 12- İşyeri Teslim Tutanağı 13- İhrazat Raporu 14- Beton Döküm Tutanakları 15- Beton Basınç Dayanım Raporu 16- Personel Bildirgesi 17- Yapı Denetim Hizmet Sözleşmesi 18- Topraklama Tutanağı 19- Yapının fotoğrafı 20- Yapının Ruhsatı

5 Gün

 

İşyeri Teslim Tutanağı

1- Yapı Denetim Başvuru Dilekçesi** 2- İşyeri Teslim Tutanağı 3- Ruhsat Fotokopisi 4- Yapının fotoğrafı

1 Hafta

 

Seviye Tespiti

1-Başvuru Dilekçesi** 2-Ruhsat Fotokopisi 3- Seviye tespit tutanakları 4- Fotoğraf

1 Hafta

 

Yıl Sonu Seviye Tespiti

1- Başvuru Dilekçesi** 2- Ruhsat Fotokopisi 3- Fotoğraflı Seviye tespiti 4- Yıl Sonu Seviye Tespit Tutanağı

1 Hafta

 

Denetçi Değişikliği

1- Başvuru Dilekçesi** 2-Seviye Tespit Tutanağı. 3- İstifaname (Noterden) 4- Ruhsat 5- Fotoğraf

3 Gün

 

Şantiye Şefi Müteahhit değişiklikleri

Başvuru Dilekçesi** İstifaname Değişiklik formu Ruhsat Fotoğraf Proje müelliflerinin güncel büro tescilleri Müteahhitin her yıl için yenilenmiş ticaret odası oda sicil ve faaliyet belgesi

3 Gün

 

Şikayetlerin değerlendirilmesi

Yazılı veya CİMER şikayetleri

15 – 30 Gün

 

Basit Tamirat İzni

1-Dilekçe 2- Kimlik Fotokopisi (TCKN bulunmalıdır)

1 Hafta

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: İmar ve Şehircilik Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: İmar ve Şehircilik Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: imar@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

İNSAN KAYNAKLARI VE EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

 KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

      BAŞVURDA İSTENİLEN BELGELER

 

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Bilgi Edinme Başvuruları

3071 Sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla, genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe ve müracaatlar

15 Gün

2

Dilekçe

3071 Sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla, genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe ve müracaatlar

15 Gün

3

Evrak Kayıt İş ve İşlemleri

Resmi Yazılar

15 Gün

4

Staj Başvuruları

1-Okul Yazısı veya Dilekçe

2-Öğrenim Belgesi

7 Gün

     5

Personel Nakil, Tayin ve Atama İşlemleri

1-3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Genel Evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe

2-Hizmet Belgesi

3-Kurum Yazısı

 

 

 

7 Gün

6

Emekliliği Gelen Memur Personelin Emeklilik Talebi

1-3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Genel Evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe

2-Başkanlık Emeklilik Sevk Onayı

3-Hizmet Belgesi

4-Fotoğraf (2 Ad.)

5-Mal Bildirimi

7 Gün

7

Emekliliği Gelen İşçi Personelin Emeklilik Talepleri

1-3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Kararlar Şube Müdürlüğü/Genel Evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe

2-SGK ‘dan yada E-Devlet üzerinden alınmış Emekli Olabilir Yazısı.

3-Hizmet Dökümü.

2 Gün

 

 

 

 

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediye Başkanlığı

 

  (İnsan Kaynakları ve Eğitim Müdürü)

 

  (Belediye Başkanı)

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Tel - Faks

: 0 232 812 11 27 (Dahili 118) – 0 232 812 24 22

Tel - Faks

: 0 232 812 11 27 – 0 232 812 24 22

E-Posta

: insankaynaklari@foca.bel.tr

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

İŞLETME VE İŞTİRAKLER MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Mavi Kart Hizmeti

Tekne Bağlama Ruhsatının Fotokopisi

5 DK

2

Elektrik Hizmeti

Tekne Bağlama Ruhsatının Fotokopisi

5 DK

3

Su Hizmeti

Tekne Bağlama Ruhsatının Fotokopisi

5 DK

4

Dilekçe Başvuruları

Kıyı Koruma Birimimize iletilmek üzere Belediye Başkanlığına verilecek dilekçede başvuru sahibinin adı soyadı imzası ve iletişim bilgileri ile Tekne Bağlama Ruhsatının fotokopisi bulunmalıdır.

15 – 30 Gün

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: İşletme İştirakler Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediye Başkanlığı

 

  İşletme ve İştirakler Müdürü

 

  Foça Belediye Başkanı

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Adres

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Tel

: 02328121127

Tel

: 02328121127

E-Posta

: isletmeveistirakler@foca.bel.tr

Faks

: 02328122422

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

KADIN ve AİLE HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Kadın Danışma Merkezimizde ücretsiz olarak psikolojik danışma hizmeti

Kadın Danışma Merkezine gelerek veya telefon yoluyla randevu alarak başvurulması ve başvuru bilgi formu doldurulması

En geç 5 gün

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Kadın ve Aile Hizmetleri Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı

Adres

: Kazımdirik Mah. 3 Sok. No:78

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 822 70 05

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: kadinveailehizmetleri@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

KREŞ MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Çocuk Evi

Başvuru Talep Dilekçesi

Dönem Başlangıcı

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Çocuk Evi

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Kreş Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Atatürk Mah. 8 Sok.

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 23 11 - 0 232 812 19 96

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: cocukevi@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Emlak Vergisi Bildirimi

(1 adet gayrimenkul beyanı için)

1- 3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğünden genel evrak kaydından, genel evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış posta yoluyla ulaşılan dilekçe aslı veya Emlak Servisine doğrudan müracaat 2- Tapu kaydına göre düzenlenmiş emlak beyannamesi, tapu fotokopisi, gerçek kişilerin nüfus fotokopisi, şirket veya tüzel kişilerce yapılacak işlemler için yetki belgesiyle mükellef kaydı açılması ve arşivlenmek üzere dosya açılması

3 Gün

2

Çevre Temizlik Vergisi Bildirimi (1 adet işyeri beyanı için)

Çevre Temizlik Vergisi Bildirim Formu • İşyeri Açılışına Dair Vergi Levhası veya Maliye Yoklama Fişi • İmza Sirküleri veya Kaşe (Tüzel Kişiler İçin) • Vekil ise Vekaletname • Kira kontratı/ Ticaret Sicil Gazetesi • Şahıs şirketlerinde kimlik fotokopisi

3 Gün

3

Tapu İşlemine Esas Rayiç Bedel Belgesi

Tapu Sahibi vekil İse Vekaletname Firma İse İmza Sirküsü ve Vekaletname

1 Gün

4

Emlak Vergisi Muafiyet İşlem Talebi

Emekliler için Emeklilik Muafiyet Formu ve Emekli Olduğunu Gösterir Belge ve E-Devlet SGK hizmet dökümü • Hiçbir Geliri Olmayanlar için Geliri Olmayanlara Ait SGK Kaydı Ya da E-Devlet’ ten Hizmet Dökümü

3 Gün

5

Vergi ve Harçların Tahsilat İşlemleri

Mükellefin Sicil Numarası veya T.C. Kimlik Numarası

1 Gün

6

Vergi ve Harçların Düzeltme İşlemleri

Dilekçe ile başvuru yapılması • Gerekmesi halinde beyannameler • Gerekmesi halinde tahsilat makbuzları

3 Gün

7

Vadesi Gecen Borçların Taksitlendirme İşlem Talebi (6183 sayılı Amme Alacaklarının Tahsil Usulü Hakkındaki Kanun ve ilgili mevzuata göre)

Dilekçe • Vekil ise Vekaletname • Zor Durum Belgesi • Teminat

3 Gün

8

Haciz Kaldırma İşlem Talebi

Borç Bakiye Sorgusu • Haciz bildirilen Kurum Yazı • Vekil ise Vekaletname

5 Gün

9

Hakediş Ödemeleri

1- Gerçek kişilerden; üzerinde T.C. Kimlik Numarası yazılı Nüfus Cüzdanı, Pasaport, Ehliyet veya Evlenme Cüzdanı gibi Kimlik Belgesi 2- Tüzel kişilerden; imza sirküleri aslı ve fotokopisi, (Fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) 3- Vekile yapılacak ödemelerde, vekilin alacaklı adına takibe yetkili olduğuna ilişkin noter tasdikli vekaletname aslı ve fotokopisi (Fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) Vekalet verilen kişinin; üzerinde T.C. Kimlik Numarası yazılı Nüfus Cüzdanı, Pasaport, Ehliyet veya Evlenme Cüzdanı gibi Kimlik Belgesi 4- Banka havalesi için banka Hesap numaralarını belirten imzalı dilekçe 5- Vergi ve S.G.K. Borcunun olmadığına dair yazı aslı

5 Gün

10

Teminat İadeleri Mektupları

1- Gerçek kişilerden; üzerinde T.C. Kimlik Numarası yazılı Nüfus Cüzdanı, Pasaport, Ehliyet veya Evlenme Cüzdanı gibi kimlik belgesi 2- Tüzel kişilerden; imza sirküleri aslı ve fotokopisi, (fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) 3- Vekaleten işlemlerde vekilin alacaklı adına tahsile yetkili olduğuna ilişkin tasdikli vekaletname aslı ve fotokopisi (fotokopi aslı ile beraber getirilecek, aslı görüldükten sonra fotokopisi onaylanarak alınacaktır.) 4- Kesin teminat iadelerinde yapım ve hizmet ihaleleri ile ilgili teminat iadesinde S.G.K. ve vergi dairesi ilişiksiz belgesi aslı. 5- İlgili birimden teminatın iadesinde sakınca olmadığına dair ilgili yazı aslı

5 Gün

11

Avukatlık Ücreti Ödemeleri

1- Vekaletname aslı ve avukat tarafından aslı gibidir onaylı vekaletname 2- Kimlik belgesi (T.C. numaralı Kimlik, Evlenme Cüzdanı, Pasaport veya Ehliyet) 3- Serbest meslek makbuzu

5 Gün

12

Vatandaşın Talep ve Şikayetlerinin Değerlendirilmesi

1- 3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğü genel evrak kaydından, genel evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış dilekçe aslı veya Emlak Servisine doğrudan müracaat Yazı İşleri Müdürlüğünden birimimize havale edilecek olan dilekçeye konu taleple ilgili gerekli değerlendirmeler yapılarak vatandaşa bilgi verilmektedir.

30 gün

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Mali Hizmetler Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Mali Hizmetler Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27 - 119

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: muhasebe@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

                                                                                         FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

                                                                                            MUHTARLIK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

 KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Muhtarlık İşleri Müdürlüğünün görev alanına giren talepler

3071 sayılı Dilekçe Kanununun şekil şartlarını taşımak   kaydıyla, genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçe ve müracaat

 

 

müracaatlar

müracaatlar

3071 Sayılı kanuna göre cevap süresi 30 gün

2

Muhtarlar ve vatandaşın talep ve şikayetlerinin değerlendirilmesi

Genel evrak kaydından sonra EBYS üzerinden havalesi tamamlanmış dilekçeye konu taleple ilgili değerlendirmeler

2

15 Gün

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Muhtarlık İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

 

      (Muhtarlık İşleri Müdürü)

 

  Foça Belediye Başkanı

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Adres

: Foça Belediye Başkanlığı

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: muhtarlik@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

RUHSAT ve DENETİM MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

SIHHI İŞYERLERİ RUHSATI

İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.

1 GÜN

 

NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.

2

GAYRİ SIHHİ İŞYERLERİ RUHSATI

İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.

5 GÜN

 

NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.

3

UMUMA AÇIK İSTİRAHAT VE EĞLENCE YERLERİ

İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.

1 AY

 

NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.

4

TATİL GÜNLERİNDE ÇALIŞMA RUHSATI

İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.

1 GÜN

 

NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.

5

MESUL MÜDÜRLÜK BELGESİ

İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.

1 GÜN

 

NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.

6

CANLI MÜZİK YAYINI İZİN BELGESİ

İLGİLİ MÜDÜRLÜĞE YAPILAN MÜRACAATTA BİLGİ VERİLECEKTİR.

1 AY

 

NOT: İÇ VE DIŞ YAZIŞMALARDAKİ GECİKMELERDEN DOLAYI SÜRE UZAYABİLİR.

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Ruhsat ve Denetim Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Ruhsat ve Denetim Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: ruhsat@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

TEMİZLİK İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Konteyner Dağıtılması

Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.

 

Elimizde Konteyner Bulunduğu Takdirde 3 Gün İçeresinde Bırakılır.

2

Konteyner Kaldırılması

Dilekçe

Uygun Görüldüğü Takdirde 1 Hafta İçinde Kaldırılır.

3

Cadde ve Sokakların Süpürülmesi ve Yıkanması Talebi

Dilekçe

Düzenli olarak 2 gün içinde

4

Şikâyet İstek ve Taleplerin Alınması ve Cevaplandırılması

Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.

 

15 gün

5

Geri Dönüşüm Atıklarının alınması (Ambalaj Atıkları-Pil Atıkları)

Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.

 

3 gün

6

Çöp Ev Temizliği

Dilekçe, Hemşehri İletişim Programı (HİM), e-mail ve telefonla gelen şikâyet ve taleplere konu olan yerin açık adresi ile isim ve iletişim bilgilerinin bulunması gerekmektedir.

Yasal İzinler alındıktan sonra.

5 gün

(Yasal İşlemler Hariç)

 

 

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Temizlik İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Temizlik İşleri Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: temizlikisleri@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

VETERİNER İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Sahipsiz Hayvanların Kısırlaştırılma – Çip Uygulaması - Aşılanma – Tedavisi ve İşaretlenmesi

1-Açık adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefon Numaralarını belirten dilekçe

2-Telefonla Başvuru

10 – 15 Gün

2

Sahipli Hayvanlara Yönelik Şikayetlerin Değerlendirilmesi

1-Açık adres, T.C. Kimlik No ve İletişim Telefon Numaralarını belirten dilekçe

2-Telefonla Başvuru


(Zabıta Müdürlüğü ile Birlikte 3 Gün)

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Veteriner İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

 

  Veteriner İşleri Müdürü

 

  Foça Belediye Başkanı

Adres

: Atatürk Mahallesi 9 sokak No:43

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: veteriner@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

YAZI İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Evrak Kayıt İş ve İşlemleri

- Vatandaşlar veya Kanuni Temsilcilerinin Yazılı Talebi (Dilekçe); Dilekçe Sahibinin veya Yetkilinin Ad-Soyad İmza-Tarih-İş ya da İkametgâh Adresi Bulunmak, Vekili Olması Durumunda Vekâletnamesi Olmak Kaydıyla,

- Tüzel Kişiler ve Sivil Toplum Örgütleri İçin; Başlıklı veya Kaşeli Yazı Şirket Adresi, Şirket Yetkili İmzası ve Şirket Unvanı Bulunmak Kaydıyla

Genel Evrak Kayıt Evraklarında Dilekçe Evrakının Konusuna Göre Belediyemizin İlgili İhtisas Birimine Teslim Edilmek Üzere Genel Evrak Kaydı ve Havale İşlemleri İçin Öncelikli Evrak Yok ise; Her Evrak için Evrak Başına Toplam 10 dk. (Dağıtım ve Teslim Süresi Hariçtir.) Havale İşlemi Alan Dilekçe Evrakının Havale Birimince Cevaplanma Sonuçlandırma Süresi Genel Kayıt Tarihinden İtibaren 3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun Gereği 30 Gündür.

2

E-Posta İşlemleri

E-posta ile Gelen Dilekçe

Havale İşlemi Alan Dilekçe Evrakının Havale Birimince Cevaplanma-Sonuçlandırma Süresi Genel Kayıt Tarihinden İtibaren 3071 Sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun Gereği 30 Gündür.

3

Meclis Karar Sureti ve Komisyon Raporları İle İlgili Belge Verilmesi

Vatandaşlar İçin: Başvuru Dilekçesi - Kamu Kurumları İçin: Resmi Yazışma

1 Gün

4

İlanlar

İlanın Yapılabilmesi İçin Kurumların Aldıkları İzin Belgeleri ve Yazılı Başvuruları Halinde.

1 Gün

5

Posta İşlemleri

Tebliğ Zarfları - Adi Posta Zarfları - İadeli Taahhütlü Zarflar

5 Gün

6

Posta İşlemleri Acil ve Günlü İşler

2886 ve 4734 Sayılı İhale Tebligatları

Gün İçerisinde

7

Evlilik İşlemleri

Çiftler müracaata beraber gelmelidir:

1-Evlenecek çiftlerden birinin ilçede ikamet etmesi gerekmektedir. İlçe dışında ikamet ediyorsa ikamet ettiği belediye evlendirme memurluğundan evlenme izin belgesi getirilmelidir.

2-Nüfus cüzdanlarında T.C kimlik numarası olması gerekir. T.C kimlik numarası olmayan çiftlerin başvuruları dikkate alınmayacaktır.

3-Boşanan veya eşleri ölen kişilerin nüfus cüzdanlarında bekâr yazması gerekmektedir.

4-İlçe Merkez Sağlık Grup Başkanlığından veya Aile Hekimlerinden alınan resmi sağlık raporu, 5'er adet fotoğraf (son 6 aylık vesikalık fotoğraf) gerekmektedir.

5- yaşı küçük olanlar - 16 yaş için mahkeme kararı - 17 yaş için anne ve baba izni (anne ve babanın kendisi, nüfusun aslı ve fotokopileri, ayrıca 2'şer fotoğraf)

6-Ayrıca anne babanın, ayrı olma durumunda velayet sahibi kimse o başvuracaktır.

7-Bayan boşanmış ve eşi ölmüş ise boşanma ve eşinin ölüm tarihinden itibaren 300 gün (10 ay) evlenemez. Aile mahkemesinden iddet müddetinin kaldırılma kararı alınacaktır. Nüfus cüzdanı yenilenecektir. 8-Yabancılar için yetkili merkezi makamlarca; Kişinin adını, soyadını, anne ve baba adı ile doğum tarihini, medeni halinin bekâr, boşanmış, dul olarak açıkça yazılması evlenmeye engel halinin bulunup bulunmadığını gösterir şekilde düzenlenerek verilmiş ve usulüne göre tasdik edilmiş belge, evlenme ehliyet belgesi kabul edilir. Ayrıca pasaport fotokopisi de gerekmektedir.

Beyan Alma Süresi: İstenilen Evraklar tamamlandıktan Sonra 30 dakika - Evraklar Hazırlandıktan Sonra (1 Gün) Çiftlerin İstekleri Doğrultusunda Nikâh Günü ve Saati Belirlenir.

8

Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) Başvuruları

Başvuru Dilekçesi (https://www.cimer.gov.tr/ Adresinden Ulaşılabilir)

15 Gün

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Yazı İşleri Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

 

  Yazı İşleri Müdürü

 

  Foça Belediye Başkanı

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27 - 118

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: yaziisleri@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr

 

T.C.

FOÇA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

ZABITA MÜDÜRLÜĞÜ

KAMU HİZMET STANDARTLARI TESPİT TABLOSU

SIRA

NO

VATANDAŞA SUNULAN HİZMETİN ADI

 

 

BAŞVURUDA İSTENİLEN BELGELER

HİZMETİN TAMAMLAMA SÜRESİ (EN GEÇ SÜRE)

1

Zabıta Müdürlüğümüzün

Alo Zabıta

0 (533) 894 64 32

0 (533) 894 64 33

nolu Telefon Hattına Gelen Talep ve Şikâyetler

1.Şikâyet veya Talep sahibinin Adı – Soyadı

2.Şikâyet veya Talep Konusu

3.Şikâyet veya Talep Hakkında Geniş Bilgi ve Ayrıntılı Adres

4.Şikâyet veya Talep Sahibinin Adresi, Telefon Numarası

24 Saat

(Şikâyetin Durumuna Göre)

2

Elektronik Ortamdaki Talep ve Şikâyetler

1.E-Mail İlgilisinin Adı – Soyadı

2.Şikâyet veya Talep Konusu

3.Şikâyet veya Talep Hakkında Geniş Bilgi ve Ayrıntılı Adres

4.Cevap Gönderilmesi İstenen E-Mail Adresi

3 Gün

3

Whatsapp Üzerinden Yapılan Talep ve Şikâyetler

0 533 894 64 47

1.Şikâyet veya Talep Konusu

2.Şikâyet veya Talep Hakkında Geniş Bilgi ve Ayrıntılı Adres

3.Şikâyet veya Talep Hakkında Resim yada Video kaydı

3 Gün

4

Zabıta Görev ve Yetki Alanında Giren Konularda Vatandaşın Talep ve Şikâyet Dilekçeleri

3071 sayılı dilekçe Kanunun şekil şartlarını taşımak kaydıyla Yazı İşleri Müdürlüğü Genel Evrak Kaydından evrak kayıt numarası almış, havalesi tamamlanmış dilekçe

1.Dilekçede şikâyetçi veya talepte bulunan vatandaşın T.C. Kimlik numarası

2.Şikâyetçi veya talepte bulunan vatandaşın adı - soyadı, adres ve genel bilgileri

3.Şikâyet yerinin açık adres bilgileri ve şikâyet konusuna ait bilgi ve belgeler veya talep konusu hakkında açıklayıcı bilgi ve belgeler

30 Gün

5

Pazar Yerleri Satış Yeri Tahsis Talepleri

Pazar Yerleri Satış Yeri Tahsis İşlemleri 5957 kanun kapsamında hazırlanan, 12.07.2012 tarihli ve 28351 sayılı Resmî Gazete'de yayımlanan Pazar Yerleri Hakkında Yönetmelik Hükümlerine göre yürütülmekte olup, başvuru için;

1.Talep Sahibine ait Yazılı Dilekçe (Zabıta Müdürlüğü İşgal Takip Tahsilât ve Tellâliye Birimince doldurulur)

2.Kimlik Fotokopisi

3.Oda Kayıt Belgesi

4.İkametgâh Belgesi

5.Adli Sicil Kaydı

6.İki Adet Vesikalık Fotoğraf (Son Altı Aylık)

15 Gün

6

Pazar Yerleri Satış Yeri Devir ve Kapama Talepleri

Pazar Yerleri Satış Yeri Devir ve Kapama Talepleri Foça Belediyesi Pazar Yerleri İkincil idari Düzenleme Yönetmeliği hükümlerine göre yürütülmektedir.

1.Devir veya Kapama için Yazılı Dilekçe (Zabıta Müdürlüğü İşgal Takip Tahsilât ve Tellaliye Birimince doldurulur)

2.Kimlik Fotokopisi

3.Borcu Yoktur Yazısı (Mali Hizmetler Müdürlüğünden alınır)

4.Ölüm Belgesi (Satış Yeri Tezgâh Sahibin Vefat Etmesi Halinde Varisleri Tarafından Verilir)

 

15 Gün

7

Ölçü ve Ayar İşleri

Ölçü ve Tartı Aletleri Beyannamesi (Şubat Ayının Sonuna Kadar)

3 Ay

8

İlan

1.Üst Yazısı

İlan Mahiyetine Göre

9

El İlanı, Afiş Açma ve Stant Açma Talebi

1.Dilekçe

2.T.C. Kimlik No

3.El İlanları için, Dağıtılacak El İlanı Sayısını Belirtir Belge

1 Saat

10

İdari Yaptırımlar

  Kanun ve Yönetmelik Hükümlerine Aykırılık Nedeniyle Uygulanan İdari Para Cezaları

  1. Encümen Kararı

2. İdari Yaptırım Kararı

1 Hafta

 

 

 

Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenilmesi veya başvuru eksiksiz belge ile yapıldığı halde, hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması durumda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.

 

 

İlk Müracaat Yeri

: Zabıta Müdürlüğü

İkinci Müracaat Yeri

: Foça Belediyesi Hizmet Binası

Unvan

: Zabıta Müdürü

Unvan

: Foça Belediye Başkanı.

Adres

: Fevzipaşa Mah. Değirmenlik Cad. No:63

Adres

: Fevzi Paşa Mah. 191 Sok. No:3

Tel

: 0 232 812 11 27

Tel

: 0 232 812 11 27

E-Posta

: zabita@foca.bel.tr

Faks

: 0 232 812 24 22

 

 

E-Posta

: bilgi@foca.bel.tr